Crochet Along 2015

vrijdag 17 juli 2020

Cosy met een Twist (vervolg)

En dan is ie eindelijk klaar.

In mijn vorige post schreef ik al over het ontstaan van de "Cosy met een Twist", 
een combinate van blokken van de Cosy Woondeken (1.0) 
en de patronen van de Twisted 2020 omgezet naar blokken 
die passen bij de blokken van de Cosy Woondeken.

Afgelopen week had ik de deken klaar.




Ik haakte de blokken met haaknaald 4.
Garen: Royal van Zeeman
Kleuren: creme, mintgroen, donkergroen, blauw en lichtgrijs.
Rand: toeren vasten afgewerkt met een toer knoopjessteek (zie laatste deel Cosy 2.0)

Dit was (denk ik) voorlopig mijn laatste Cosy.
Ik heb er nu een stuk of 10 gemaakt (ik weet het niet eens meer precies).
Nu is het tijd voor iets anders, al blijft vierkantjes haken toch wel mijn favoriet ;) 

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!