Crochet Along 2015

vrijdag 22 juni 2018

Nostalgia Crochet ALong deel 20 / part 20



Deel 20.......we beginnen aan het laatste tiental!

Deze week haken we de patronen 5 en 4.







Afgelopen woensdag hadden we een klein feestje hier thuis.
Onze jongste heeft zn afstudeerscriptie goed verdedigd en 
is geslaagd voor z'n HBO-opleiding Logistics Engineering.



Ik ben dr klaar mee ;) , heb 2 jongens mét diploma aan de maatschappij afgeleverd. 
Voor mij geen "mam, lees je mijn scriptie nog eens even na".
"Mam, kun je dit even gaan laten inbinden",
"mam, is er nog ergens een leeg schrift"
en meer van dat soort vragen ;) 

Ik heb het graag gedaan maar aan alles komt een eind.

Jongste begon gisteren meteen aan z'n nieuwe baan, en hij had er zin in.
Oudste is al ruim 1,5 jaar aan het werk, tot volle tevredenheid.

Een nieuw tijdperk breekt aan!

Fijne week!



3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met het succes van je jongste.
    Daar zit aan vast dat je daaraan ziet dat je ouder wordt, maar iedere leeftijd heeft zijn charme. Geniet ervan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!