Crochet Along 2015

vrijdag 18 januari 2019

Complications 2019 deel 1 / part 1



Jaaaaa..... het is eindelijk zover! We gaan er aan beginnen!
Vandaag deel 1 van de Complcations CAL 2019....

Ik weet het... helaas heeft nog niet iedereen zijn/haar pakket binnen maar dat is onmacht.
Laten we maar blij zijn dat het nog op een boot zit en niet aan de stranden van Ameland en Schiermonnikoog ligt....... nu komt het in elk geval binnen een week of zo toch nog goed.

Voor wie wel al kan gaan beginnen...
vandaag haken we het middenstuk!

Ik wil jullie heel veel haakplezier wensen. 
Doe het op je gemakje, je hebt een hele week (en nog langer indien nodig).

HIER kun je vierkant deel 1 downloaden.

HIER kun je rechthoek deel 1 downloaden.




Yeah.... at last....we're going to start!

Yes, I know, not everyone has received their yarn package ;( 

For those of you who can start today... we're going to crochet the middle part! .

I want to wish you a lot of crochet fun. 
Take it easy, you have all week to finish it (and longer if needed).

HERE you can download square part 1.

HERE you can download rectangle part 1.

6 opmerkingen:

  1. Ohhh. zoveel zin in. het is al 3 jaar geleden dat ik actief bezig ben geweest met een CAL dus heb er super veel zin in. Bedankt voor het mooie patroon.
    Fijn weekend alvast.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk en ingewikkeld uit! Fijne uitdaging, maar met de goede filmpjes die altijd gemaakt worden komt het vast helemaal goed. Bedankt vast!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo.
    Ik ben helemaal nieuw in de project. Maar nu heb ik een vraag :
    Ik ben linkshandig en haak / brei dus altijd de andere kant op als rechtshandige. Ik heb geprobeerd om het volgens de handleiding te doen. Maar dan klopt bij mij het patroon niet. Is hier iemand die mij weg wijs kan maken. Gr Pascalle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig eerste deel. Met veel moed begonnen. Heb er zin in. Ben niet zo'n ervaren haakster, maar zie dit als een ultieme uitdaging!!
    Loop tegen een eerste probleem aan. Dus graag een reactie met hulp. Ben bij toer 5 en hier gaat het fout. Kom maar niet uit met de ruimtes en hoeveelheden stokjes aan de 4 zijden. Als 't aan 3 kanten klopt, houd ik aan kant 4 stokjes over. Moeten de 3 hoekstokjes nu in 1 stokje of niet. Wat zou ik fout kunnen doen? Iemand ideeën? Bedankt alvast. Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi José,
      volgens mij moeten de hoek stokjes inderdaad in 1 stokje.
      Groetjes, Andrea

      Verwijderen
  5. beste ik kan de video niet vinden van de Keltische knoop als ik op de link van de beschrijving klik krijg ik het begin stadium te zien en niet de Keltische knoop kan je me helpen?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!