Crochet Along 2015

dinsdag 18 december 2018

Allerhande Complications 2019 / Miscellaneous Remarks Complications 2019


Eindelijk (voor sommigen) is hier meer informatie over de Complications 2019 Crochet Along.

We gaan van start op 18 januari!
De eerste paar weken komt er elke week een deel, daar gaan we verder om de 14 dagen. 
Dit omdat de toeren steeds langer worden en je dus elke keer een paar steken meer moet haken. 

Wat zijn er geweldig mooie foto's gemaakt door Sterstijl.
De dekens komen zó mooi uit.



We hebben, zoals gebruikelijk, weer een Allerhande-bestand gemaakt,
met daarin de belangrijkste info over de Complications 2019 CAL.

HIER kun je het Allerhande-bestand downloaden!

We hebben van de leverancier te horen gekregen dat de 1e lichting pakketten al op is. 
Dat betekent dat iedereen die vanaf nu besteld de kans heeft te moeten wachten tot de week van 18 januari alvorens nieuwe pakketten beschikbaar zijn.
Er zijn echter nog genoeg winkels die pakketten op voorraad hebben.



Finally we can tell you the details about the Complications 2019 Crochet Along.

We're going to start on January 18th 2019.
At first, the files will be published every week, after part 3 it will be every 14 days.

Sterstijl made very pretty pictures of our afghans!



We've made, as usual, a Miscellaneous Remarks file,
which contains all the important info you need.

HERE you can download the file!

11 opmerkingen:

  1. Fijn!! Kan ik vast garen gaan bestellen.
    Ik heb er zin in weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat hebben jullie het allemaal duidelijk uitgelegd. Ben vast van plan weer mee te doen. Bedankt voor al het werk dat jullie erin gestoken hebben.
    Tineke uit Oostenrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor de eerste keer ga ik mee doen,complications 2019.Ben benieuwd.Pakket besteld en nu al binnen van het wolhuis.Ik heb alleen geen Facebook. Even kijken hoe ik dat doe dan.leuk, ik heb er zin in. Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al op 3 december besteld en helaas nog niets binnen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat is wel heel raar, dan is er vast iets misgegaan. Even contact opnemen?

      Verwijderen
    2. Ik heb veel contact met de winkel maar ze krijgen gewoon niet binnen. Erg jammer want dan kan ik niet beginnen.

      Verwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo.
    Ik ben linkshandig. Dus het geschreven patroon is voor mij niet te doen. Probeer het nu alleen met de afbeeldingen te doen.
    Zijn er mensen die dut probleem ook hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil er nog graag een kussen bij haken, maar wie weet waar ik het garen nog kan kopen?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!