Crochet Along 2015

vrijdag 9 april 2021

Ups 'n Downs deel 2 / part 2


De kop is eraf!
Is het iedereen gelukt?
Het begin is altijd even goed opletten en goed tellen, 
maar daarna zou het steeds makkelijker moeten worden om te zien 
waar je de mindering en meerdering moet gaan haken.

Ik ben ook nog met een nieuwe gestart, ik ga het haken voor Troostdekentjes, 
en ik moet toch ook weer even goed tellen.
De originele is namelijk al klaar vanaf november vorig jaar. 
Een half jaar later is het dan toch weer even opletten. 
Ik haak in lila, paars, wit en grijs. 2 tinten grijs denk ik, 
al moet ik dat nog even zien. 
Misschien doe ik maar 4 kleuren.....

Hoe dan ook, we zijn aanbeland bij deel 2.
Deze keer haken we reliëfstokjes en dieper ingestoken v-steken.
We haken de v-steken namelijk 2 toeren naar onder, ipv in de vorige toer.
Let erop dat je de lussen lang genoeg maakt, zodat je voorkomt dat het gaat trekken.
En weer is het advies: blijft tot 11 tellen.


Veel plezier!


We've made it through the first part!
Did everyone succeed?
The beginning is always paying close attention and counting well,
but after that it should get easier and easier to see
where to crochet the decrease and increase.
 
I also started with a new one, I'm going to crochet it for charity,
and I also have to count again.
The original is already ready from November last year.
6 months later it is still time to pay attention.
I crochet in lilac, purple, white and gray. 2 shades of gray I think,
although I haven't made up my mind yet.
Maybe I only do 4 colors .....
 
Either way, we've come to Part 2.
This time we crochet front and back post stitches and v-stitches deeper below.
We crochet the v-stitches 2 rows below, instead of in the previous row.
Make sure to make the loops long enough to prevent it from
pulling.
And again the advice is: keep counting to 11.
 
 
Lots of fun!
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!