Crochet Along 2015

vrijdag 23 april 2021

Ups 'n Downs deel 4 / part 4


Oh my, deel 3 viel niet mee.
Zelf ben ik de deken ook nog een keer aan het haken en ook bij mij viel het niet mee. 
Het gaat niet zo snel, en dat was wat ik veel las.
Ikzelf heb maar 6 toeren gehaakt want mijn deken hoeft niet zo lang te worden.

En heb je deel 3 nog niet af? Geen nood, deel 4 is een makkie dus die haakt lekker snel door.
Dan kun je deel 3 op  t gemakkje afmaken en dan deel 4 er meteen achteraan.


Veel plezier!







Oh my, part 3 was not easy, wasn't it?

I am also crocheting the blanket again and it was not easy for me either.
It's not that fast, and that's what I read a lot.
I only crocheted 6 rows because my blanket doesn't have to be that long.

 And haven't you finished part 3 yet? Not a problem, part 4 is a piece of cake,
so it gets through nice and quickly.
Then you can easily finish part 3 and then immediately move on to part 4. 

Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!