Crochet Along 2015

vrijdag 29 maart 2019

Complications 2019 deel 7 / part 7



Dit deel bestaat (alweer) uit een garenvreter.... de laatste delen vergen veel garen.
Dit deel helemaal want we gaan puff-steken maken en dat betekent meerdere lussen per steek.


Ik las op de facebook-groep dat mensen nog veel garen over hebben...
dat gaat dan nu wel veranderen voor 2 kleuren (stormy weather) of meerdere kleuren (purple it is).

Een bol per toer gaat wel lukken, denk ik, al ben ik eigenlijk alweer vergeten 
hoeveel garen er per toer gebruikt wordt. 
Wij haakten dit in oktober 2018.
Ik moet dan ook elke keer weer goed lezen hoe de toeren van de delen ook al weer gaan.


O ja, wat ik nog wel weet: dit vond ik geen fijne steek voor de polsen. 
Al die lussen ophalen ging ik wel voelen.
Gelukkig hebben jullie 2 weken, wat wij in een paar dagen moesten haken.



Enjoy!



4 opmerkingen:

  1. Met welke haaknaald deed de testhaakster de puffsteek?
    Bedankt weer groetjes uit Arnemuiden Mieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je even waarschuwt voor de belasting voor onze polsen. Dan kun je rustig aan beetje bij beetje haken.

    Bedankt voor het patroon en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik werd gisteren door een vriendin getipt over dit prachtig patroon. Heb daarom net alle patronendelen, die tot nu toe zijn vrijgegeven, gedownload. Ik zag een extra correctie voor toer 12. Is deze correctie al aangepast in het patroon of moet ik deze correctie ook opslaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!