Crochet Along 2015

vrijdag 6 mei 2022

Crossroads Cal 2022 deel 11 / part 11


Deel 11, we kunnen nu echt gaan aftellen.

Mensen vragen mij wel eens of ik echt niet alvast een stuk van de naailijnen 
maakte van de lijnen die we nu allemaal moeten maken.
Maar nee, ik naaide ze echt wanneer dat moest.
Ik haakte bijvoorbeeld 1 dag aan de vierkantjes en halfjes, 
zeker nu bij deel 11 gaat dat wel. 
En dan naaide ik 1 naailijn per dag/avond.
Voor mij werkte dat prima.

HIER kun je deel 11 downloaden,

Veel haakplezier!
 



Part 11, We can really start counting down now.

People sometimes ask me if I really didn't already make a piece of the sewing lines
from the lines we all have to make now.
But no, I actually sewed them when I had to.

For example, I worked on the squares and halves for 1 day, 
especially now with part 11 that is possible.
And then I sewed one sewing line per day/evening.
That worked fine for me. 

HERE you can download part 11,

Have fun crocheting!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!