Crochet Along 2015

dinsdag 15 januari 2019

Mededeling garenpakketten



Durable heeft het volgende bericht doorgegeven.
Je begrijpt dat wij dat niet leuk vinden, maar helaas is hier niks aan te veranderen.

Beste CAL 2019 liefhebbers,
In ons vorig bericht stond dat wij de Stormy Wheather pakketten op vrijdag 18 januari naar onze klanten zouden versturen. Vanwege een vertraging in het productieproces van één week moeten wij helaas de uitlevering ook één week opschuiven. De reeds bestelde pakketten worden omstreeks 25 januari uitgeleverd. Onze excuses hiervoor.
Voor de enthousiaste haakster die nog niet heeft besloten mee te doen met een origineel pakket adviseren wij om snel te beslissen, want na de uitlevering van de reeds verkochte pakketten, kunnen wij nog een gering aantal pakketten uitleveren.

Dear CAL 2019 lovers
In our last post about the delivery of the Stormy Weather CAL 2019 kits, we promised our customers to deliver the next batch Friday January 18th. Due to a delay in the production process we have to shift this date one week. The pre-ordered kits will be delivered around January 25th. We apologize for the inconvenience.
For those of you who are thinking about buying a Stormy Weather kit, don’t wait too long. When all pre-ordered kits are delivered, there will be a limited number of packages available.

4 opmerkingen:

  1. Geldt de leveringsdatum van 25 januari dan ook voor pakketten die via een andere webwinkel zijn besteld? Bedankt, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit bericht komt van Durable en geldt voor alle winkels.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Complications begint met complicaties... Start de cal dan ook pas op de 25e i.p.v. de 18e? Ik had mijn eigen garencombinatie en verheugde me er heel erg op te beginnen. Dan maar even een tussendoorprojectje?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had een vraag ik heb voor de rechthoek gekozen. Moet ik twee maal het vierkant haken. Of maar één keer. Het staat er niet bij in de beschrijving van het patroon. Maar ik vind het een leuke uit daging om de rechthoek te haken. Maar graag een antwoord op mijn vraag.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!