Crochet Along 2015

maandag 7 september 2015

Dat was het dan....

...écht de allerlaatste meet&greet!

Afgelopen zaterdag reed ik, 
voor de laatste keer, 
een eind om naar de állerlaatste meet&greet te gaan.
Bij Rits In in Zwolle moesten Tertia en ik dit keer zijn.

Redelijk op tijd waren we aanwezig en na een snelle lunch 
stonden de eerste haaksters al in de winkel.
 Deze keer waren de haaksters verdeeld over 2 blokken van ruim een uur. 
Daardoor waren we in de gelegenheid veel haaksters te ontmoeten.
Veel gezellige gesprekken hadden we, 
veel inspirerende verhalen hoorden we 
en schitterende dekens zagen we ;)





Er was voor elke haakster nog een aardigheidje.....


.... en TeJo ontmoette een paar vriendjes en 1 vriendinnetje ;) 


Mieke en Evelien, bedankt voor de gastvrijheid!
Het was een leuke afsluiting van 2 geweldige jaren Crochet Along-en!

Ik ga het missen... het contact met enthousiaste CAL-haaksters,
de verhalen van winkeliers over hun klanten die de Crochet Along haken, 
zelfs de verre autoritten, waarbij ik mijn gedachten de vrije loop kan laten....
over haken natuurlijk...
en wat ik allemaal nog wil haken/maken.

Ik blijf natuurlijk bloggen en jullie kunnen me volgen via
mijn fb-pagina "Op de wolzolder"
en via Instagram.
Hier laat ik zien waar ik me mee bezig hou, in een kleinere versie dan hier op het blog,
soms met verwijzing naar het verhaal achter de foto, naar dit blog.

Nogmaals bedankt dat jullie dit avontuur mee wilden beleven en er zo'n succes van maakten.

Ik ga nu nog even haken...... er liggen nog wat WIP's te wachten
en de ATB-cal (lees er HIER meer over).... 
daarmee ben ik een inhaalslag aan het maken... bezig met week 3 inmiddels.

Tot later!

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn dat jullie weer een leuke middag hadden. Ik ga nog even door met mijn cal, ben nu bezig met een rondje pufsteken...en het is puffen geblazen. Ik blijf jouw blog volgen en kijk al uit naar de update van de ATB cal.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!