Crochet Along 2015

vrijdag 20 maart 2015

Crochet Along 2015 - Week 12


Tsja... wat zal ik eens zeggen over de toeren van deze week?
We gaan weer een patroon haken en daar gaan we 2 weken aan werken.
Het zijn redelijk wat toeren, net teveel voor 1 week.
Dus vandaag deel 1.
Goed tellen is ook nu weer van belang!

Veel succes en plezier weer!

HIER vind je de beschrijving van week 12!


Ik geef ook niet te veel prijs van het patroon ;) 


Morgen ben ik, met Tertia, in Sittard bij Wollstreet.
Zie ik je daar? Het belooft een gezellige middag te worden!

6 opmerkingen:

  1. Oh ik ben benieuwd! Dit ziet er veel belovend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben onlangs begonnen met de deken, maar mijn granny is 20 bij 20 cm. Klopt dit?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geniet met volle teugen van het haken aan de deken. Vooral het feit dat je iedere week een stukje haakt en de deken groeit is geweldig. Ik doe dit jaar voor het eerst mee aan een Cal en moet zeggen dat ik er echt enorm van geniet. Dank aan jou en Tertia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onee! Nog maar 9 weken? Jammer dat het er dan opzit. Ook ik doe dit jaar voor het eerst mee en wat is dit fun! Elke week kijk ik met smart uit naar het volgende gedeelte van het patroon en heb al heel wat leuke nieuwe steken geleerd. Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!