Crochet Along 2015

vrijdag 13 maart 2015

Crochet Along 2015 - week 11


Tsja... wat moet ik nog zeggen over de toeren van vorige week ;)
Ik begreep dat het wel lekker werd gevonden, even een paar rustige, makkelijke toeren.
Het aantal steken begint nu toch aardig te tellen.

Ook deze week is het niet zo heel moeilijk.... 
De mensen die granny B, die van Jolanda, 
hebben gemaakt hebben dit al eens gedaan.
We gaan nl. in de achterste én in de voorste lussen van een steek haken.
Zo krijg je een leuk reliëfrandje, zonder dat het er echt dik bovenop ligt.

HIER vind je de beschrijving van week 11!

Veel plezier en succes!



4 opmerkingen:

  1. dankjewel voor deel 10 van het patroon. Fijn weekend en haak ze dames

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gisteravond nog 1 toer uitgehaald, ik dacht het is eigenlijk wel leuk om weer zo'n opstaand randje te doen. Nu maar weer uitgehaald en volgens de regels van jullie. Bedankt weer voor het fijne huiswerk. Aleth N

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt leuk. Niet moeilijk en het effect is top.
    Dank je voor weer een deel van het patroon.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De tip bij week 11 was: om bij de achter tour eventueel 2 draden mee te pakken, doe dit wel want anders is het bij de volgende tour heel erg lastig om de voorste op te pakken. Succes iedereen, ik ben al weer klaar met week 11 :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!