Crochet Along 2015

vrijdag 27 maart 2015

Crochet Along 2015 - week 13



En we gaan weer vrolijk verder waar we vorige week gebleven waren.

Alhoewel ik eerst nog even moet terugkomen 
op de beschrijving van vorige week geloof ik.....

Wat waren er veel mensen die na
 "herhaal dit nog 11x" 
niet verder lazen in de beschrijving!

Daar stond dus dat je nog eens 
6 lossen moest haken, 5 st overslaan en dan maar 1 vaste meer voor de hoek.... 
Daarom stond er niet herhaal 12 x (want dat ging over 5 vasten).

Zo zie je maar weer dat lezen een kunst is....
Ook wat betreft het patroon dat over 2 weken gaat.
Mensen schoten al in de stress omdat ze dachten 
dat ze over het "huiswerk" van vorige vrijdag 2 weken moesten doen.
Nee hoor... het patroon was te veel om in 1 week te doen dus doen we het over 2 weken.....

Vandaag dus het vervolg, en tevens eind van dit patroontje, wat wij de strikjes hebben genoemd.

HIER vind je de beschrijving van week 13

Veel succes en plezier weer!


3 opmerkingen:

  1. vond het echt een makkie vorige week en had al een vermoeden van hoe deze steek zou verder gaan en dat blijkt helemaal te kloppen. En terwijl ik straks aan het haken ben vraag ik me af wat volgende vrijdag ons weer zal brengen. Ik ben dus nog altijd heel enthousiast bezig met deze cal. Bedankt voor deel 13, fijn weekend en haak ze dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lezen tjaa, wwe willen allemaal wel eens iets te snel. Gelukkig is het foutje zo hersteld.
    Wat hebben Terray en jij leuke steken bedacht.Deze strikjes zijn echt super.

    Fijn weekend en weer bedankt, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm mijn werk is nu wel erg compact en voelt stijf aan...
    Twijfel of ik niet alles uit moet halen en toch met een grotere naald moeten. ...

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!