Crochet Along 2015

vrijdag 31 december 2021

Dag 2021, hallo 2022

 



De laatste dag van 2021!
Ondanks het hele corona-gebeuren was het toch een mooi jaar waarin weer van alles gebeurde.
Tussen de lockdowns in waren er leuke ontmoetingen/etentjes met familie, vrienden/vriendinnen, 
wandelingen met mijn "wandeldames", 
haakavonden met de dames in Sluiskil, 
begonnen we met "haken voor ziekenhuis zorgsaam" (wat een groot succes is met veel meehaaksters),
 haakten we met veel mensen de Ups n Downs Cal, 
mochten we voor Durable een mooie sprei maken 
en troffen we voorbereidingen voor 2022.

Daarop inhakend: deze foto toont de labels die ik overhield van opgehaakte bollen.


Ik heb wel eens meer gehaakt, maar deze labels vertegenwoordigen een lengte van 59 km garen. 
Er liggen nog een heleboel aangebroken bollen met de labels er nog aan. 
Er is dus wel meer dan 59 km opgehaakt, maar ik deed alleen de wikkels
 van totaal opgehaakte bollen in een pot.
Overigens zijn er maar 5 verschillende wikkels, dat verbaasde me eigenlijk wel.

Je kunt er van vinden wat je wil maar ik vind het leuk om te weten hoeveel ik heb weggehaakt ;) 

Ik wens jullie allemaal een goed uiteinde en een fantastisch 2022!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!