Crochet Along 2015

vrijdag 12 mei 2023

Nostalgia 2.0 update



Tsjonge, jonge.... time flies!

Tot mijn schrik zie ik dat ik al een hele poos niks meer heb geplaatst.
We zijn inmiddels al bij deel 19 en hebben hiermee baan 5 klaar.
Nog maar een paar weken en de hele deken is klaar!

We hebben het erg druk met Haakplein en met ons goede doel Haken voor Zorgsaam Ziekenhuis.
Daarom hebben we in de meivakantie ook even een stapje terug gedaan
 en ons even gericht op andere dingen dan haken. 
Maar we zijn weer fris en fruitig begonnen en hebben veel ideeën voor de toekomst.
Ik kanm hier nog niet veel over vertellen, dat komt te zijner tijd wel.

Hoe dan ook....
in deel 19 haken we patroon 6 en 8 en laat patroon 6 nu net 1 van mijn favoriete patronen zijn!
Ik vind dit toch wel één van de leukste "ouderwetse" patronen die er zijn.


Veel haakplezier weer!

Je vindt de bestanden op de website van Haakplein



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!