Crochet Along 2015

vrijdag 10 mei 2019

Brei- en Haakfestival in Arnemuiden



Op zaterdag 1 juni is het weer het, inmiddels traditionele, 
Brei- en Haakfestival bij Atelier Jaffari in Arnemuiden.

Naomi en ik zijn daar inmiddels vaste klant... maar om ons nu VIP's te noemen ;) ;) 

Erg grappig en raar vind ik dat (nog steeds).


In elk geval: we zijn daar ook aanwezig, mét 2 nieuwe projecten!


Eéntje met deze kleurtjes......



en waarvan je het eindresultaat dus op het Festival kunt bewonderen 
(en je er alvast op verheugen)

en ééntje waarvan dit .....


een klein lekkermakertje is.

Ook kun je bij ons een klein workshopje haken, wat zeg ik....
we nemen meerdere workshopjes mee dus je kunt kiezen,
of ze allemaal maken natuurlijk ;) 

Er worden nog veel meer workshopjes gegeven waar 
overigens wel een kleine bijdrage voor wirdt gevraagd.

Op het genoemde blog van Jeanet kun je er veel meer over lezen....
over wat er allemaal te doen is en welke VIP's er nog meer komen. 

We hopen natuurlijk op heel mooi weer maar ook bij wat minder weer zullen de tenten vast vol hakende dames (en heren) zitten.
Echt de moeite waard om samen met een vriendin, moeder, zus of buurvrouw 
een dagje Arnemuiden te doen.

Zien we je op 1 juni?

Voor de volledigheid nog even de gegevens:
Brei- en Haakfestival
bij Atelier Jaffari (van het blog Blij dat ik brei)
Markt 1,
4341 EP Arnemuiden 

Het festival is van 11.00-16.00 uur.

2 opmerkingen:

  1. Ik kom zeker! Wat leuk om te horen dat jullie er ook zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda, wanneer starten de 2 nieuwe projecten? Ik ben benieuwd! Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!