Crochet Along 2015

maandag 5 november 2018

Complications 2019



Complications 2019
De naam verklapt het al........


In 2019 wordt er een CAL gehaakt die zijn naam eer aan doet op verschillende vlakken. 
Complications 2019 bestaat uit een beginvierkant/rechthoek waar omheen we randen gaan haken.
Er is gekozen voor soms wat ongewone, niet altijd makkelijke, steken/patronen.

Een beetje uitdaging gaat niemand uit de weg toch??????
Er zijn 2 varianten: een rechthoek en een vierkant, beiden zijn te kiezen 
in 2 kleurencombinaties: Purple it is! en Stormy Weather.

Vanaf 18 januari , soms 1, soms 2 weken per deel, een patroonbeschrijving. 
De precieze indeling moeten we nog vaststellen maar we hopen in mei klaar te zijn.

De beschrijvingen zijn voorzien van teksten, haakdiagrammen en video's.

Pakketten zijn vanaf 1 dec te bestellen en worden vanaf half dec uitgeleverd. 
Er wordt gehaakt met Durable Acrylic.
Verdere info komt nog.....

Alvast veel voorpret.....
Jolanda en Naomi

14 opmerkingen:

  1. We hopen zeker weer mee te doen ziet er mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een reden om die van 2016 maar eens gauw af te maken. En op zoek gaan naar materiaal.... Leuk hoor. Groet Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er weer mooi uit, leuke / bijzondere steken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, weer een nieuwe uitdaging! Ga ik zeker aan meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jolanda erg mooi, wil ook weer beginnen! :)
    Kan deze ook in één kleur?
    Of moet in minimaal (hoeveel) kleuren dat de randen mooi uitkomen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi. Ik ga zeker weer mee doen met de cal. Ik kan alleen nergens durable acrylic vinden. Is dit een nieuw soort garen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. inmiddels heb je wrsch al gelezen dat het voor deze cal gemaakt is.

      Verwijderen
  7. Ik hou wel van een uitdaging maar ik heb een hekel aan tunisch haken. (Lees: ik kan het gewoon niet).
    Komt tunisch haken voor in de Complications?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De nostalgia heb ik ook gehaakt. Deze ga ik zeker weer meedoen. Ik haak nog niet zo lang maar met uitleg filmpjes en patronen gaat het vast wel lukken. Bedankt voor de mooie patronen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe ook mee aan complications 2019 ik heb het pakket met wol al binnen. Kan het kloppen dat er geen geschreven patroon bij zit. Kan ik het geschreven patroon ook via de mail krijgen of per post. Ik heb namelijk geen computer. En geen printer. Wel een smartfhoon daar doe ik namelijk alles op. Voor mij is het een uitdaging om de rechthoekige deken te haken. Ben namelijk linkshandig. En haak van de andere kant. Ik heb mij zelf haken geleerd. Namelijk een spiegel pakken. Dan draaide het voorbeeld om. Wel de beschrijving goed lezen anders ga je de fout in. Maar het filmpje en foto's draaien om en zo kun je dus als linkshandige gewoon mee haken. Vandaar dat ik het patroon graag schriftelijk op papier zou willen hebben. Anders wordt het voor mij wel een probleem om mee te haken. Daar ik het niet uitprinten kan helaas. Ik hoor het wel of het mogelijk is. Mijn adres is Coendersborchdam 2 3077JD Rotterdam fam de Jongh-Baggerman.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!