UPDATE: DE PAKKETTEN ZIJN INMIDDELS (DEELS) VERWERKT EN DE MEESTE ZIJN VANDAAG BEZORGD!
Bericht voor de haaksters die bij ons een pakket hebben besteld:
Woensdagochtend zijn bij ons de pakketjes opgehaald door Post NL.
De volgende dag, tijdens het aanmelden van nog wat pakketjes, zagen wij dat de opgehaalde pakketjes niet zijn ingevoerd in het systeem van PostNL.
Wij zijn meteen gaan bellen en men heeft ons beiden, in 2 aparte telefoongesprekken, beloofd dat de pakketjes vandaag zouden worden bezorgd.
De volgende dag, tijdens het aanmelden van nog wat pakketjes, zagen wij dat de opgehaalde pakketjes niet zijn ingevoerd in het systeem van PostNL.
Wij zijn meteen gaan bellen en men heeft ons beiden, in 2 aparte telefoongesprekken, beloofd dat de pakketjes vandaag zouden worden bezorgd.
Helaas, helaas, gaat dat niet gebeuren, niemand lijkt te weten waar de pakketjes zijn gebleven (ik zeg het maar zoals het is)..... Nu net ben ik, Jolanda, naar het postpunt in de stad geweest waar de chauffeur die de pakjes ophaalde ze heeft afgegeven. Daar zijn de pakketten niet meer. Ze zijn dus wel verder vervoerd naar een depot.
We hebben de klachtenservice gebeld en die geven nu aan dat vanwege de storm van gisteren en de achterstand van de kerstperiode de pakjes verlaat zijn.....
Wij zitten op hete kolen, zijn er misselijk van en hebben er vannacht wakker van gelegen, maar ook wij zijn nu machteloos. We zijn nu aangewezen op de mensen van PostNL.
Wij vinden het, zoals jullie kunnen begrijpen, erg vervelend en zouden, als dat zou kunnen, elk pakje persoonlijk willen bezorgen maar dat gaat natuurlijk niet.
De CAL begint pas over 7 dagen dus er is nog tijd......
We hopen écht op jullie begrip hiervoor en zodra wij een update hebben zullen we dat natuurlijk meteen laten weten.
We hopen écht op jullie begrip hiervoor en zodra wij een update hebben zullen we dat natuurlijk meteen laten weten.
Helaas hebben we naar aanleiding van hetgeen nu gebeurd een paar vervelende mails ontvangen, zó niet leuk! ..... Het is onze schuld niet dat de pakketten later geleverd worden, het is onze schuld niet dat PostNL nu niet weet waar de pakjes zijn. Er is bewijs dat de pakjes bij ons zijn opgehaald. Wij blijven in contact met PostNL via diverse kanalen.
Fijne dag!
Komt goed hoor! Die Nostalgia lijkt wel een Hysteria te worden, zoals sommige mensen reageren...
BeantwoordenVerwijderenDag Jolanda', ik heb mijn pakketje ontvangen, ga er maar lekker op slapen. Het is je gegund.
BeantwoordenVerwijderenWe hopen er weer veel plezier aan te beleven.
Wat vervelend voor jullie. Doe je zo je best om alles goed en op tijd te regelen. Dat er in mensenwerk (zoals nu bij PostNL) soms dingen niet goed lopen is een feit. We blijven allemaal mensen die het vaak (te) druk hebben.
BeantwoordenVerwijderenDat sommige mensen daar zo negatief op reageren is ongelooflijk. Dat zegt veel over die veeleisende Nederlanders met blijkbaar een matig empatisch vermogen. Soms kan er een samenloop van omstandigheden zijn, waardoor dingen anders gaan dan gepland, zoals met die uitzonderlijke storm. Dat is gewoon het leven waar je als mens mee moet omgaan.
Ik hoop dat PostNL alle pakketjes gewoon snel bezorgd en jullie daarna gewoon van start kunnen met een fijne CAL.
Lieve groetjes, Margaret