Crochet Along 2015

dinsdag 30 december 2014

Meet&Greet bij Stoffen&Stiksels



De Crochet Along 2015 is nog niet eens begonnen of de 1e Meet&Greet staat al op stapel.
Hoe leuk is dat!!
Op zaterdag 24 januari 2015, tussen 13.00 en 16.00 uur, 
is er bij Stoffen & Stiksels in Hoogerheide
een Meet&Greet met ons !

Gezellig samen haken en kletsen met ons over de nieuwe deken, 
elkaars werk bewonderen, nieuwe ideetjes opdoen, 
tips en trucs uitwisselen................. kortom een gezellige haakmiddag!
Koffie en thee met iets lekkers staat klaar!

Deelname is gratis maar je moet je wel even aanmelden.

Wil jij er bij zijn? Meld je dan aan via info@stoffenenstiksels.nl

Dus ben je toevallig in de buurt op 24 januari?

Of heb je zin in een dagje uit met een vriendin?

Kom naar onze Meet&greet bij Stoffen & Stiksels.

Wij hebben er nu al zin in!!
Voor meer info kijk je op de website van Stoffen & Stiksels: http://www.stoffenenstiksels.nl/

Wie weet tot dan?


2 opmerkingen:

  1. Hi, mijn kleurtjes zijn binnen! Ik ga beginnen! 👍👍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dag Jolanda.ik zag nu pas dat je eigen website hebt..Ik ben met de granny van jou begonnen..maar reageerde steeds op de blog van tertia...wat is de bedoeling?
    een leuke projekt .gr leny

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!