Crochet Along 2015

donderdag 2 januari 2014

Nog 1 nachtje.........

Nog 1 nachtje slapen en dan gaan we van start met de Crochet Along 2014, inmiddels een begrip in haakland ;)

Op de facebook-groep wordt men al zenuwachtig en de vragen zijn niet van de lucht.
"Kan deze kleurencombinatie wel?".
"Hoeveel lossen moet ik opzetten?"
"Hoeveel kleuren moet ik eigenlijk kopen?"
"Ik ga twijfelen, zijn mijn kleuren wel mooi bij elkaar?".
"Hoe laat wordt het patroon geplaatst?"

Allemaal vragen, zoveel onzekere mensen. Men ligt er soms wakker van....

Nou, daar kunnen Tertia en ik over meepraten.
Laatst lag ik er wakker van en ik dacht even rustig op de laptop te kijken.... en wat zie ik tot mijn verbazing?
Tertia was ook online.... kon ook niet slapen!
En zo hebben we om 5 uur 's ochtends gezellig een uurtje gechat ;)

Morgen komt er aan alle ongeduldigheid een eind en kunnen we eindelijk beginnen met Dé deken.

Veel succes, haaksters van Nederland!!

Om de naam van de groep toch maar een beetje eer aan te doen ben ik van plan ook elke dag een granny te haken.
2 januari vandaag... 2 granny's klaar.



Ik ga alle granny's in het wit haken (sorry, door de flits iets verkleurd).

Even iets anders dan de deken.......

Tot morgen!!

5 opmerkingen:

  1. Ik tel ook af... Spannend!
    Je granny's zijn heel mooi... Een heel witte sprei! Heerlijk nostalgisch... zoals bij mijn oma vroeger!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wow, wat een mooie granny's! Super zo in het wit! En ik heb er zin in morgen....ben benieuwd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat zal een mooi werkstuk worden, zo in het wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. succes vanaf vandaag met jullie inmiddels groots opgezette actie
    ik kan ook van de granny
    s genieten ♥ de beste wensen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!