Crochet Along 2015

zondag 10 maart 2013

a granny a day - week 10

Inmiddels zijn we op de laatste dag van week 10 beland met "a granny a day".

Ik lig nog steeds op schema, ik loop zelfs een beetje voor. Maar dat geeft niet, dan heb ik ook nog tijd voor andere dingen ;)

Hier een overzicht van de weken 6 t/m 9.






En dan uiteindelijk is dit week 1 t/m 10 aan elkaar.


De sprei is nu 119 x 170 cm groot.
Ik ga er nog 3 weken aan vast haken, dan zou het goed op een eenpersoonsbed passen.
Ik laat het dan even zo, nog geen rand er om heen.
Dan ben ik van plan de volgende 13 weken weer zo te doen, dan heb ik dus 2 éénpersoonsspreien.
Dan beslis ik of ik ze aan elkaar ga haken tot een tweepersoonssprei of toch niet.
Groter maak ik 'm niet, dan wordt het onhandelbaar groot.

Ik ben dan precies op de helft van het jaar........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!