Crochet Along 2015

zondag 3 april 2011

DutchCard Lovers 87

Weer een leuke sketch bij Dutch Card Lovers. Ik heb er een andere vorm aan gegeven, maar ik denk dat de sketch nog wel herkenbaar is. Dit is mijn kaart...............
met een close-upje van de bloem......



Ik heb de kaart uitgesneden en de randen geïnkt met distress inkt. De kaart is ge-embost.

Het gebruikte papier is volgens mij van Stampin Up, ooit eens gewonnen met een blogRAK.

Lintje geknoopt, een cirkel uitgesneden met een Nestablities, geïnkt, en daarop een bloem, gemaakt met 2 ponsen en een Prima flower. Samengebonden met een doorzichtig knoopje en borduurgaren, 3 kopspelden erdoor en als laatste nog 3 glittersteentjes geplakt.


Bedankt voor het kijken!

6 opmerkingen:

  1. Mooi geheel hoor Jolanda. De bloem vind ik ook heel fraai gemaakt. Succes met de challenge!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo jolanda, je hebt een prachtige kaart gemaakt.
    heel mooi kleurencombinatie en papier.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig Jolanda...juist door de afwijkende vorm!
    Leuk dat je weer meedoet met DCL.

    Gr. Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg! en zulke frisse kleuren :)

    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig hoor zeker die afwijkende vorm leuk dat je hebt meegedaan bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart.
    Je bloem is geweldig!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!