Crochet Along 2015

woensdag 17 maart 2010

Sketch 2 kaartenmakers

Dag 2 alweer van de feestweek bij Kaartenmakers.
Deze keer een heel andere sketch en een hele leuke ook nog....... Echt ééntje voor een stempelafdrukje en je weet het....... daar ben ik niet zo van. Maar gelukkig een tekst gevonden die past.
Dit is de sketch...............

En dit is mijn kaart geworden!

Ik heb voor de eerste keer gebruik gemaakt van de stansjes van Marianne Design voor de bloem en de swirl. Nog een heel gepruts om daar netjes een lintje door te rijgen. Een brad erop en klaar..... Ik weet nog niet of ik het wel wat vind maar de bloem zit erop...........

Bedankt voor het kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!