Crochet Along 2015

zondag 11 oktober 2009

Embellish Magazine Color Challenge

Via via kwam ik op een leuk blog terecht: Embellish Magazine.
Ze geven challenges en leuke tips om die challenge uit te voeren.

Deze keer is het een kleurenchallenge en ook de kaartvorm, een cirkelkaart, wordt aangegeven.
Dit zijn de te gebruiken kleuren:

Through somebody elses blog I found a lovely blog: Embellish Magazine.
They give challenges en tips to make the challenges.

This time it's a colorchallenge and they even want you to make a circle-shaped card.
These are the colors:



Helaas zag ik te laat dat het een cirkelkaart moest worden. toen had ik deze kaart al af!
maar ik laat 'm toch maar zien.

Sadly I noticed to late that it has to be a circle-shaped card. I finished this already.
But I'll show it anyway........

Close-up.................

Misschien maak ik nog wel een kaart, dan wel een circkelvormige kaart!
Maybe I'll make another card, then circle-shaped!
Bedankt voor het kijken!
Thanks for looking!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!