Crochet Along 2015

vrijdag 17 februari 2017

Double Trouble Crochet ALong 2017 - week 7


We gaan weer tunisch haken deze week.
De tunische breisteek. De naam zegt het al: dit lijkt erg op een breiwerkje.


Let even goed op waar je precies moet insteken:
achter het verticale lijntje langs, naar achter, dus niet tussen de steken insteken!

Ik heb even op het www gezocht en uiteindelijk kwam ik dit tekeningetje tegen
wat ook nog eens precies laat zien waar je je haaknaald moet insteken.

Ik hoop dat jullie er weer veel plezier aan beleven.
Veel succes!





We're going to do a new pattern in tunisian crochet.
Tunisian knit stitch, the name says it all, it looks a lot like knitting.

Please pay attention in where to put the hook, 
behind the vertical bar to the back, not between the stitches.

I've done some searching on the internet and came across 
a drawing that shows exactly where to put the hook.

I hope you're going to enjoy yourself making this pattern.
Good luck!!




5 opmerkingen:

  1. Dit ziet er weer mooi uit. Handige tip met een duidelijk plaatje. Zo wordt het net een breiwerk. Dank je voor het patroon.
    Hoe gaat het trouwens met jouw eigen haakwerken van dit moment? Ben jij nog bezig met een project?

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was weer heel leuk stukje erbij hij is in de wacht tot volgende week bedankt weer.
    Groetjes Mieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk weer en hartelijk dank alvast!

    Fijn weekend, groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. is aan de achterkant elke ribbel 2 toeren, volgens mij heb ik er te weinig................. is het nodig om uit te halen denk je?
    erg leuk om te doen hoor, het wordt een mooie deken, wat mooi! nee prachtig natuurlijk...........

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haak gewoon het aantal toeren dat jij wilt....aan de voorkant kun je redelijk makkelijk de v-tjes tellen (vind ik)

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!