Crochet Along 2015

woensdag 8 november 2017

(Zeeuwse) Boekenparty in Arnemuiden op 11 november

Nog maar een paar dagen en dan zijn Naomi en ik bij Jeanet van het Blij dat ik brei-blog te gast.

We hebben dan een echte Zeeuwse Boekenparty!



We brengen alle projecten uit het boek Moderne Klassiekers mee, 
natuurlijk brengen we de Cosy Woondeken CAL mee én de nieuwe  Nostalgia 2018 CAL. 
We gaan gezellig samen kletsen, koffie/thee drinken, 
samen haken aan de Cosy (of andere CAL-)dekens. 

Vrijdag komt er een nieuw deel online dus ik denk zomaar dat er zaterdag genoeg te haken is.
Kom jij ook?

Atelier Jaffari, Markt 1, Arnemuiden
We zijn er van 13.30 - 16.00 uur.
De toegang is natuurlijk gratis!

Ook niet-Zeeuwen zijn natuurlijk van harte welkom!

2 opmerkingen:

  1. Op de KreaDoe heb ik jullie haakwerk volop bewonderd. Leuk dat oude patronen zo in een nieuw jasje terugkomen. Helaas is het Zeeuwse boekenfeestje voor mij wat te ver uit de buurt. Maar ik wens jullie met alle mensen die wel komen een fijne middag toe.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!