Crochet Along 2015

vrijdag 19 februari 2016

Mix 'n Match Crochet ALong 2016 - week 7


De clusters zitten er op... voor sommigen een echte uitdaging bleek wel.
Maar da's alleen maar leuk toch? Nieuwe steken leren?
Ik lees tenminste op de groep dat men nu al, na 6 weken, enkele nieuwe dingen heeft geleerd.
En daar was het ons ook om te doen.
Eens uit je comfort-zone komen en nieuwe dingen proberen
die je anders misschien niet zo gauw zou doen.
En dat daar dan eens een steek bij zit, die je niet zo leuk vindt.... dat kan.....
maar je bent wel een ervaring rijker als je m toch eens haakt ;)


We've made it throught clusters.... a real challenge for some of us ;)
It's only fun, isn't it. Learning new stitches?
In the fb-group I've read people have learned new things, in the 6 weeks we are on.
And that was exactly what we're aiming for.... 
coming out of your comfort-zone and do things you've never tried before.
And maybe there is a stitch you don't like that much.... 
that's possible. But hey..... you've got an experience where you have learned from ;)

Deze week gaan we weer iets nieuws haken......
en ik waarschuw alvast...op het eind van deze week ziet het er niet uit ;) ;)
Volgende week gaan we hiermee verder en dan zal het allemaal duidelijk worden.

This week a new thingie...
and a little warning.... at the end of this week it looks horrible ;) :)
Next week we will finish this and it will al become clear.

Have fun!

HIER vindt je de beschrijving van week 7

HERE you'll find the pattern for week 7







12 opmerkingen:

  1. Leuke steek. Deze heb ik vaak op internet gezien, maar het is er nog niet eerder van gekomen om deze te haken. Het is een prachtige steek voor een kussen of poef.
    Dank je voor het nieuwe patroon. Hopelijk lezen mensen het eerste zinnetje goed en beginnen ze niet gelijk met de toer.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. denk dat ik weet waar jullie naartoe willen. Zag die steek ook al vaak zonder er zelf aan toe te komen. Bij deze dus wel.

    Bedankt, toffe CAL!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben heeeul benieuwd! Was ook het leuke aan de clusters, niet weten waar het heen gaat, elke week weer een sinterklaas-gevoel bij het zien van het nieuwe patroon..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marleen Verhoeven20 februari 2016 om 12:47

    In de zomer haken is ook niet alles, maar het is wel heel leuk! Groetjes uit Nieuw Zeeland.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben heel benieuwd waar dit heen moet. Ik heb geen idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vraagje: bij toer 38, moet het 5e stokje dan in steek 5 of 6? Ik weet niet of ik na die 7 lossen een steek over moet slaan of niet.
    Ik ben wel benieuwd hoe dit gaat worden, heb echt geen idee...!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als je even kijkt op het schema, zie je dat je geen steek moet overslaan (volgens mij)

      Verwijderen
    2. Dank je! Ik denk dat je gelijk hebt.

      Verwijderen
  7. Wat ik zo'n reuze oplossing vind zijn de stokjes aan het begin en het eind. Het ziet er zoveel mooier uit. En verder met de samengestelde steken en patronen weer iets heel anders. Fijn, bedankt.
    Tineke uit Oostenrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog één nachtje slapen.......ik ben zo benieuwd hoe dit patroon verder gaat.��

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo ben lekker n het haken want ik vind de cal weer geweldig gaat allemaal niet zo snel ivm reuma maar
    ik probeer deze beschrijving te downloaden maar het lukt niet kun je me een andere beschrijving geven voor deze week

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De download zou het gewoon moeten doen, er zijn ook geen andere klachten binnengekomen hierover.
      Misschien nog eens proberen?
      Evt zou het gedownload kunnen worden vanaf de groep. Een andere mogelijkheid is er niet, sorry.

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!