Crochet Along 2015

zaterdag 31 oktober 2015

KreaDoe 2015

Gisteren, vrijdag, togen vriendinnetje Naomi en ik naar Utrecht.
Naar de KreaDoe.
Stonden Tertia en ik daar vorig jaar zelf op het Haakplein, 
dit jaar kon ik gezellig kraampjes kijken.


En wat is er toch veel te zien.... en te kopen.
Maar... ik heb me aardig ingehouden gelukkig.


Voordat we de beurs opgingen hadden we nog een afspraakje 
met fb-vriendin Anouschka en haar vriendinnen.
 Even heel gezellig bijgepraat onder het genot van een gezond sapje.. 
helaas vergeten een foto te maken ;(


Op de beurs hebben we nog meegehaakt aan het aanhaakschilderij.

Iedereen werd gevraagd één (of meerdere) lapjes te haken of te breien 
voor aan het aanhaakschilderij.
Wij haakten natuurlijk ;)





 We hadden onze, zoals wij dat noemen "prototype-dekens" meegenomen en 
hadden een sneak peak geplaatst
wow....wat een reacties kwamen daarop.


(let op hè... prototype-dekens.... 
dit zijn nog niet de uiteindelijke dekens van de crochet along, 
slechts onze proefmodellen...... kleuren en patronen kunnen dus nog veranderen)

Ook kwamen we nog een paar leden van de groep tegen 
wat weer resulteerde in een aantal leuke gesprekjes en situaties.....
want hoe leuk (en raar) is het als je met je dienblad in je hand aan het zoeken bent
naar een plekje om even te zitten en er dan iemand naar
je toe komt die zegt: 
"Hoi Jolanda, ik herkende je. 
Je kunt op mijn plaatsje gaan zitten hoor want wij gaan net weg".
*bloos bloos* 

Natuurlijk kocht ik nog het boek van Claire 
(ook daar weer vergeten een foto te maken) en had ik een gesprekje met haar.
Ze schreef nog een leuke opdracht in "mijn" boek.


We sloten deze geslaagde dag af met een etentje..... tsja.. je moet toch wat ;)



Volgend jaar gaan we zeker weer!!

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk, dat ziet er gezellig uit. Fijn dat je een keer relaxt hebt kunnen genieten van de beurs, ook weer eens wat anders ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzonder dat het al weer een jaar geleden is dat ik jou en Tertia ontmoette op het haakplein. Voor jou vast fijn om lekker ontspannen zelf rond te kunnen lopen en te genieten samen met jouw vriendin.
    Spannend om die prototypes te zien. Ik ben echt nieuwsgierig naar het resultaat.

    Succes met de verdere voorbereiding, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,
    Als ik jouw enthousiast verhaal lees over de KreaDoe beurs, betreur ik het, dat ik niet geweest ben. Maar volgend jaar een herkansing.
    Ik heb een vraag over de downloads van jullie Crochet Along 2015. Ik ben bij week 14 en ik kan de download niet openen. Tot week 7 is dit aleen nog mogelijk.
    Weet jij hoe dit komt en kun je dit eventueel verhelpen?

    Bij voorbaat reuze bedankt.

    Groet Tjits


    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heel gek.... bij mij doen ze het ook niet allemaal.. ergens in de 20 wel weer... misschien een storing en morgen nog eens proberen??

      Verwijderen
    2. Dank je voor je snelle reactie. Ik ga je advies opvolgen en probeer het morgen weer.
      Weg mijn avondje haken, ;-) 'k zat er helemaal klaar voor.

      Verwijderen
    3. Het lijkt nu allemaal weer te werken. Sorry voor het ongemak ;(

      Verwijderen
    4. Inderdaad, vanavond kan ik weer heerlijk verder met jullie prachtig ontwerp.
      Ik moet wel opschieten, want de crochet along 2016 komt eraan.
      Groet van Tjits

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!