Crochet Along 2015

vrijdag 2 oktober 2015

Dag september


En toen was het ineens 2 oktober....

September lijkt wel voorbij gevlogen!
Hebben jullie dat idee ook wel eens? Dat je dagen tekort komt?


September in vogelvlucht....

Ik haakte mijn 2 dekens van de crochet along af... 



net op tijd voor de laatste meet&greet!


En daarmee sloten we het tijdperk Tertia&Jolanda af ;(

Ik vond een paar quotes die me op het lijf geschreven waren






Ik liep trouw (bijna) elke dag m'n rondjes door Terneuzen,
elke dag probeer ik minimaal 1 uur te wandelen,
in ieder geval m'n 10.000 stappen per dag te halen.




Ik haalde een persoonlijk doel: -13 kg ;)
Ik ga nog even door want mn eigenlijke doel is nog niet bereikt....

Ik haakte mijn mile-a-minute dekentje af


Ik haakte een shawl (of ik m ooit ga dragen weet ik niet)


Ik haakte natuurlijk ook lekker granny's, vind ik toch wel het leukste om te doen geloof ik....


Ik sloot het project A Granny A Week op de fb groep af..... 
we zijn geëindigd met 117 granny's, precies genoeg voor een éénpersoonsdeken



Ik haakte aan bij een aantal crochet alongs




Ik vierde mijn 50ste verjaardag ;)



en last-but-not-least...... 
op de laatste dag van september
hakte ik, na veel voor-en-tegens afgewogen te hebben,
 de knoop door!
Ik ben, samen met Naomi, begonnen aan een nieuw project voor 2016 ;)

Tipje-van-de-sluier ;)


wordt vervolgd dus!

7 opmerkingen:

  1. Van harte met je jonge verjaardag! En wat heb je veel gemaakt in één maand....zo mooi! De ´miles´ is prachtig van kleur en het nieuwe project voor 2016 belooft veel....
    Op naar een wat rustiger oktober?
    groetjes
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, het is een mooie leeftijd! Ik kan het weten, want ik heb 'm sinds begin dit jaar :-)
    Groetjes,
    Akkelien
    (debreimeisjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je verjaardag ;)
    Wat leuk weer een nieuw jaarproject, ik ben nieuwsgierig hoor maar dit ziet er al mooi uit.
    Je dekens zijn prachtig en de witte is ook wel echt heeeeeel mooi geworden in 1 kleur.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd sara!

    Jammer dat tertia en jolanda is afgesloten, mat wel leuk dat er een nieuwe cal komt.

    Groetjes Geeske

    (Creatievesien.blogspot.nl )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een drukke maand heb je achter de rug! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Van de projecten die je af maakte vind ik de mile-a-minute deken toch wel de mooiste, wat is die prachtig geworden!
    En spannend, weer een CAL, succes met alle voorbereidingen!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd met jouw verjaardag, ik spring binnen een paar weken op tram 5 ;-)
    Wat een drukke maand heb je achter de rug, jouw cal dekens zijn mooi geworden, en ook de rest ziet er veelbelovend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jolanda Weekhout4 oktober 2015 om 17:10

    Wat een mooie inhoud in deze blog, welkom bij de club Sara, en ik moest wel even glimlachen toen ik zag dat je voor volgend jaar toch weer een uitdaging aangaat, tja het blijft toch kriebelen blijkbaar... voor ons volgers natuurlijk heel leuk.. succes met je doel dat je lengte bij het gewicht gaat passen en je niet meer te klein bent voor je gewicht zoals mijn longarts eens heel tactvol tegen mij zei....groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!