Crochet Along 2015

vrijdag 21 augustus 2015

Crochet Along 2015 - week 34


O jee o jee o jee... we zijn aanbeland bij week 34,.
De laatste der reguliere weekbeschrijvingen ;)
En we hebben als laatste week nog een leuk toertje bedacht.
Een combinatie van 2 steken , wat dan weer een leuk resultaat geeft.
Wel goed opletten dat je niet per ongeluk 2 dezelfde groepjes achter elkaar haakt hè.
Anders kom je niet uit en kun je weer een stuk achteruithaken.
Soms gaat het zo vanzelf dat je een foutje niet direct opmerkt.
En om af te sluiten nog een toer stokjes.

Volgende week zullen er keuzes moeten worden gemaakt en knopen worden doorgehakt ;)

HIER vind je de beschrijving van week 34!




4 opmerkingen:

  1. ga er eens werk van maken om ook een deken te beginnen haken en wil de CAL gebruiken als centrepiece

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jammer dat het einde nadert. Het effect is zo super!!
    Petje af voor het samenstellen van deze deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, eind juni begonnen met deze cal en nu bij week 34, de laatste weken steeds het gevoel van jammer dat het eind in zicht komt..... Ik heb nu nog 12 bollen even kijken hoeveel garen in deze steeds langere toeren gaat, misschien nog een extra randje erbij van de cal 2014 of zo.... en ik heb een garenvreter rand van iemand anders opgeslagen dus zie wel wat ik ga doen. Maar genoten heb ik zeker..... dank je / jullie wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe zou ik de deken het beste groter kunnen maken, hij valt net iets te klein uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!