Crochet Along 2015

maandag 16 juni 2014

Nog 5 nachtjes slapen....

Ik ben al aan het aftellen.....
nog 5 nachtjes slapen en dan is a.s. zaterdag alweer de 2e landelijke meehaak-middag!

Gezellig samen haken en kletsen over DE deken, 
eventueel hulp bieden aan elkaar en natuurlijk elkaars werk 
en kleurencombinaties bewonderen.

Dit alles onder het genot van een kopje koffie of thee.
Meer dan 40 winkels op verschillende locaties door Nederland en BelgiĆ« 
hebben hun workshopruimte hiervoor ter beschikking gesteld
 
Bij sommige winkels is het kosteloos en sommige winkels vragen een kleine bijdrage.

Via deze KLIK 
kan je de lijst van de deelnemende winkels downloaden.

Helaas, door weinig aanmeldingen bij A
telier Het fluwelen Konijn en Atelier Jaffari 
gaat de mee-haakmiddag DAAR niet door. 
Maar bij sommige winkels zijn er nog (enkele) plaatsen beschikbaar, 
dus check even goed of er nog plek is mocht je willen "aanhaken" op deze middag.

De vorige mee-haakmiddag was voor Tertia en mij best spannend. 
De dag dat we elkaar voor het eerst in "real life" zagen en spraken. 


Deze mee-haakmiddag zoek ik het ietsjes dichter bij huis.
Ik ga haken bij de Winkel van Sophie, in Oostburg is het te doen.

Wie weet treffen we elkaar daar? 
Ik heb er in ieder geval enorm veel zin in. 
Jullie ook?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!