Crochet Along 2015

dinsdag 6 mei 2014

Oeps....



Er zijn wat problemen met de dropbox linken, 
waardoor het momenteel niet mogelijk is
 om de weken van de Crochet Along te kunnen downloaden.

Ik ga er van uit dat dit een storing bij dropbox is.
Hopelijk is dit leed zo snel mogelijk opgelost en kan er straks als vanouds weer gedownload worden.
Graag eventjes geduld
Bedankt voor je begrip!

Edit: Alles is opnieuw geupload en voorzien van een nieuwe link....
Echter, ik krijg alweer berichten dat het nog steeds niet goed werkt....

Dit blijkt te zijn bij Apple-produkten, 
zoals iPad en iPhone... 
Blijkbaar mogen Apple en Dropbox elkaar niet zo, 
helemaal niet sinds er een update voor de Apple-produkten is geweest.
Wat kun je doen: als je de mogelijkheid hebt,via een "gewone" pc de bestanden downloaden. 
Je kunt ook proberen via een andere browser naar de blog te gaan, 
dat kan misschien ook wel eens helpen.
Mocht het echt niet lukken dan kun je overwegen (tijdelijk) lid te worden van de facebook-groep. Dutch Crochet a Granny a Day 2013. Daar kun je de bestanden in PDF-formaat downloaden.

Mij mailen over het probleem heeft even geen zin. Ik weet van het probleem, kan er alleen geen oplossing voor vinden. Ik vind dit heel vervelend, maar sta hierin machteloos.

Ik hoop op jullie begrip hiervoor.
Mocht er een oplossing komen, dan hoor je dat via het blog. Ik hou jullie op de hoogte!

2 opmerkingen:

  1. Doe je zo je best. tegen de techniek kun je als gewoon mens niet op. Ik hoop voor jou (en voor ons) dat de storing snel is verholpen.
    Zo niet, dan nemen we gewoon een weekje rust. Een soort 'deken-vakantie'. Voor de mensen die iets achterop zijn geraakt een mooi moment om hun achterstand te verkleinen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is het ook mogelijk om de beschrijving tijdelijk via een andere weg dan dropbox te delen?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!