Crochet Along 2015

vrijdag 9 mei 2014

Crochet Along week 19


We gaan weer vrolijk verder met week 19.

Na alle Dropbox-problemen van de afgelopen dagen lijkt er nu een oplossing te zijn,
zodat iedereen weer bij de weekbeschrijvingen kan.
Mocht week 19 voor iedereen goed werken
(het gaat nu niet meer via Dropbox)
dan gaan we op deze manier
ook de andere weken opnieuw linken.

Deze week weer een patroontje.
Het altijd leuke, redelijk makkelijke, granny-stripepatroon.

Dat haak ik toch zo graag.
Een hele deken heb ik er al van gehaakt (en er ligt er nog 1 in andere kleuren).

We zijn nu op de helft van onze toeren.
De lengte van mijn deken is iets meer dan 80 cm.
Ik kom dus uit op ongeveer 165 cm.
Mooi!

HIER vind je de beschrijving van week 19.

Veel succes!



2 opmerkingen:

  1. Bedankt voor het patroon. Vanaf mijn ipad werkt het perfect op deze manier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw deken wordt prachtig. Net als jij vind ik de granny stripes leuk om te haken. Wat goed van jullie dat het toch is gelukt om het patroon weer downloadbaar te maken. Dank je voor al je inspanningen.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!