Crochet Along 2015

dinsdag 18 maart 2014

Meet & Greet bij Wollstreet in Sittard

Tot onze grote verrassing kregen we enkele weken geleden een vraag van Wollstreet in Sittard?
Ze willen een Meet & Greet-middag houden met Tertia & Jolanda…. Of we dat zagen zitten???

Hahaha……. Onze monden vielen open van verbazing….. 
Meet & Greet…. Da’s toch voor beroemde mensen???

Maar goed… na wat heen- en-weer gebel en gemail komt het er toch echt van!


Op zaterdag 12 april is er bij Wollstreet in Sittard een meet&greet met “ons”. We zijn uitgenodigd om te vertellen over de Crochet Along en DE deken. Tussen 13.00 en 16.00 uur kan je ons van alles vragen omtrent deze hype, gezellig haken en heerlijk snuffelen in de winkel van Wollstraat, dat in een prachtig pand gehuisvest is.



Deze zaterdagmiddag zal, naast een heel gezellige middag, ook een middag vol verrassingen en voordeeltjes worden!
·         Ontmoet Tertia en Jolanda in levende lijve
·         Laat hen een persoonlijke boodschap schrijven in je “patronenboek” van de CAL 2014
·         Ga op de foto met Tertia en Jolanda
·         Misschien willen ze wel enkele steekjes aan je deken haken?
·         Catania aanbieding: bij aankoop van een pak in dezelfde kleur krijg je 1 bol gratis (9 betalen)
·         Catania aanbieding: bij aankoop van 20 bollen assorti-kleuren krijg je 1 bol gratis (19 betalen)
·         CLOVER aanbieding: koop nu een set “soft-touch” haaknaalden (8 versch. maten) voor 29,95
·         CLOVER aanbieding: Set “amour” haaknaalden (9 versch. maten) voor 55,-
·         Haak deze middag aan je eigen deken
·         Kijk op je gemak in de nieuwste haakboeken
·         Meld je van tevoren aan en je bent verzekerd van een mooi aandenken aan deze speciale dag in de vorm van een klein beschermengeltje om aan je deken vast te naaien
·         Lekkere hapjes en drankjes
·         Misschien kunnen we heerlijk buiten zitten op het terras.

Ik kijk er enorm naar uit! Niet alleen zie ik mijn “facebookvriendin” weer, maar ook ontmoet ik lieve, leuke mensen met dezelfde passie als ik: haken!
En ik ben reuze benieuwd naar het prachtige pand waarin Wollstreet gevestigd is.



Dit lijkt mij een grote “snoepwinkel”met wolletjes, ditjes en datjes op haak- (en brei)gebied)



Kom je ook? Laat Wollstreet dat, ivm de catering en reserveren van beschermengeltjes, weten en schrijf je in via info@wollstreet.nl of via de website www.wollstreet.nl
Als je de facebookpagina van Wollstreet "liked" blijf je op de hoogte van hun activiteiten!

We kijken er naar uit je te ontmoeten!!

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk, wereldberoemd in Nederland. Jullie halen de krant en nu als echte VIP's een Meet and Greet! Veel plezier gewenst alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg!!
    Ik kan dan helaas niet komen, maar lijkt me wel erg leuk, geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!