Crochet Along 2015

woensdag 15 januari 2014

Winnares Give Away

Het gratis patroon van de mooie sjaal van Wieke is gewonnen door



Die wil ik natuurlijk wel!

Kaatje, gefeliciteerd! Wil je mij je emailadres sturen, dan geef ik het door aan Wieke zodat zij jouw dat prachtige patroon  kan toesturen.

De andere 3 winnaars worden bekend gemaakt op

1 = de facebookpagina Dutch Crochet A Granny A Day 2013
2. blog van Tertia
3 = de blog van Wieke
Alle prijswinnaressen gefeliciteerd. Heel veel plezier met het haken van de prachtige sjaal!


1 opmerking:

  1. Hé dat ben ik !!!!!! Super leuk! Ik stuur je mijn adres meteen! Dank je wel en ik zal je het resultaat zo snel mogelijk laten zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!