Crochet Along 2015

dinsdag 27 april 2010

Cards and Things Challenge 29

Weer een leuke challenge bij Cards and Things Challenge deze week. Een kleurenchallenge is het deze week. Dit zijn de kleuren..................



........... en dat zijn echt mijn kleuren. Heel vaak gebruik ik roze en bruin. Op dit moment is Basic Grey mijn favoriet.

Ik besloot bij deze challenge eens iets anders te maken dan een simpele kaart.

Op het blog van Create4Fun zag ik een leuke kaart/kubushouder. Een kaart met een extraatje.
En aangezien ik een kadootje nodig had voor een vriendin sloeg ik 2 vliegen in één klap.
En o ja, ik heb er ook maar een bijpassende kaart bij gemaakt.


een foto alleen van de kubushouder.............


met een close-upje van de bloem.........


de bijpassende kaart..................


en hier zie je de binnenzijde van het doosje, precies goed voor kleine chocolaatjes...............


Wil je de kaart met kubus ook eens maken? Hier vind je de beschrijving.
Bedankt voor het kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!