Crochet Along 2015

zondag 21 maart 2010

Kaartenmakers weekendopdracht/Don't waste your thursdays 25

De feestweek van de kaartenmakers loopt bijna ten einde. Na 4 sketches (die ik alle 4 heb gemaakt), een bingo, een sketch-online en een workshop is nu het laatste de weekenduitdaging.

Maak een ronde kaart in zwart en wit en gebruik nog één andere kleur.

Dus besloot ik rood er bij te doen.

Voor Don't waste your thursdays was de opdrachtsketch ook een ronde kaart dus heb ik beide opdrachten gecombineerd.

Dit is mijn kaart geworden..................


Ik heb geprobeerd er een easelcard van te maken. Volgens mij niet helemaal volgens de regels maar het lijkt er toch op.


Ik vind 'm zelf wel leuk geworden.
Bedankt voor het kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!